søndag 20. oktober 2013

Bursdag!

Jeg har hatt bursdag nå nettopp og tenkte at i år skulle det feires ordentlig. Jeg er heldig som har en fin familie og gode venner og folk kom fra fjern og nær, noe jeg satt veldig stor pris på. Jeg hadde leid Siemens sin hytte i Sørkedalen hvor det var plass til overnatting, fest og ikke minst å lage mat.

Fredag kveld, godt i gang med hyttekos. Mamma på kjøkkenet, Tone og Pappa foran peisen og så ørret til middag da Gro, Torben og Sara også hadde kommet.







Mange gode hjelpere på kjøkkenet der ja. Og tror du ikke det kom gjester også! Nøyaktig så passe mange at alle fikk plass rundt det svære langbordet.


Reidun hjalp også til <3


Nils Andreas tok en kikk på garnvinda som jeg fikk (og som jeg tenker å skrive om i et annet innlegg)


 Folk som betyr mye for meg (i utvalg)







Og så måtte vi ha kake (og alle bildene er litt sådär fordi det var mørkt og god hyttestemning)


Og så ble det kaffehygge og quiz






Søstrene


Og mor og far med i tillegg :-)


Og så reiste halvparten av folket til sitt mens resten overnatta på hytta og vi fikk en koselig frokost sammen


... Og så reiste jeg til Hellas men også dét får bli et annet innlegg. Tusen takk til alle for en nydelig bursdagshelg! Det er ingen sak å bli tretti når man er omgitt med kvalitetsfolk.

1 kommentar: